Samskabere i projektet

Skoledesign, doktorgrad i pædagogisk ledelse fra Harvard

Brittany Erickson

Innovationsdidaktik,
skoleudvikling

Nicolai Seest

Louise Klinge

Børne— og skoleforsker

Rob Strain

Skolelærer, skoletransformation, skoledesign og strategi

Forsker i læring, pædagogik
& psykologi

Hans Henrik Knoop

Projektudvikling, brugerinddragelse og co-creation

Sidsel Bech-Petersen

Udviklingskonsulent,
Projektbaseret læring /
skoletransformation

Loni Bergqvist

Designer, researcher og underviser, Ph.d. i design og antropologi

Julka Almquist

Skoletransformation og læringsteori og -miljø

Mads Lønnberg

Iværksætteri, pædagogisk psykologi, design thinking og bæredygtighed

Nanna Hamilton

Martin Roald Poulsen

Partner og arkitekt, NERD Architects

Strategi, partnerskaber og bæredygtig udvikling

Signe Vinding

Skoletransformation og projektbaseret læring

Bryan Harms

Forsker i psykologi og ‘adventurous’ leg

Marc Malmdorf

Uddannet skolelærer, kandidat i pædagogik

Katrine Rydal