Samskabere i projektet
Skoledesign, doktorgrad i pædagogisk ledelse fra Harvard
Brittany Erickson
Innovationsdidaktik,
skoleudvikling
Nicolai Seest
Louise Klinge
Børne— og skoleforsker
Rob Strain
Skolelærer, skoletransformation, skoledesign og strategi
Forsker i læring, pædagogik
& psykologi
Hans Henrik Knoop
Projektudvikling, brugerinddragelse og co-creation
Sidsel Bech-Petersen
Udviklingskonsulent,
Projektbaseret læring /
skoletransformation
Loni Bergqvist
Designer, researcher og underviser, Ph.d. i design og antropologi
Julka Almquist
Skoletransformation og læringsteori og -miljø
Mads Lønnberg
Iværksætteri, pædagogisk psykologi, design thinking og bæredygtighed
Nanna Hamilton
Martin Roald Poulsen
Partner og arkitekt, NERD Architects
Strategi, partnerskaber og bæredygtig udvikling
Signe Vinding
Skoletransformation og projektbaseret læring
Bryan Harms
Forsker i psykologi og ‘adventurous’ leg
Marc Malmdorf
Uddannet skolelærer, kandidat i pædagogik